Întrebari frecvente iasi - Festivalul Sporturilor | Evenimente cu Impact

Am făcut tot posibilul să anticipăm toate întrebările pe care le-ai putea avea și am organizat această secțiune specială de Întrebări Frecvente, unde vei găsi răspunsuri detaliate. Te încurajăm să le parcurgi cu atenție:

ÎNSCRIERE

1Cum pot afla dacă sunt înscris?
După ce ai completat formularul de înscriere vei primi automat mailul de confirmare și vei fi pe lista de participanți de aici.
2Se pot face înscrieri în ziua cursei?

Da, se pot face înscrieri la fața locului, doar în limita locurilor disponibile.

3M-am înscris dar nu mai pot participa. Cum primesc taxa înapoi?

O dată înscris nu se mai poate înapoia contribuția de participare. 

Se pot face modificări de la o probă la alta contra sumei de 50 lei, până la data de 23 Mai 2024.Se pot face transferuri între persoane, indiferent de probă contra sumei de 50 lei, până la data de 23 Mai 2024.

Toate aceste modificări se anunță la adresa de mail contact@festivalulsporturilor.ro până pe 23 Mai, inclusiv, pentru a fi luate în considerare.

După data de 23 Mai nu se mai pot face transferuri și nici la fața locului.

Dacă un concurent nu poate lua startul, indiferent de motiv, acesta nu poate transfera dreptul de participare după data de 25 Mai către o altă persoană, iar organizatorul își rezervă dreptul de a nu înapoia contribuția de participare dar se poate acorda kitul de participare doar celui înscris.

În caz de neprezentare la start, abandon, retragere din orice motiv sau descalificare, contribuția de participare nu se returnează și nici kitul de înscriere nu va putea fi ridicat ulterior.

În cazul anulării competiției provocată de o situație de forță majoră sau de motive care nu depind de organizator, contribuția de participare nu se returnează.

4Când pot ridica kitul de participare și de unde?

Kitul de participare se poate ridica personal din ZONA EXPO de la Moldova Center.

Program de ridicare kituri:

Vineri, 31 Mai 2024 

  • 13:00 - 21:00 Ridicare kituri la Alergare pe Potecă, Mountain-bike, Orientare Sportivă, Cursa Copiilor și Cursa Persoanelor cu Abilități speciale de la Moldova Center

Sâmbătă, 1 iunie 2024

  • 07:30 - 08:30 – Ridicare kituri Alergare pe Potecă (doar pentru cei ce sunt din afara Iașului și fac dovada) și înscrieri la fața locului de la Moldova Center
  • 07:30 - 11:30 – Ridicare kituri Mountain-bike (doar pentru cei ce sunt din afara Iașului și fac dovada) și înscrieri la fața locului de la Moldova Center
  • 07:30 - 21:00 – Ridicare kituri pentru Proba de Alergare de asfalt, Orientare Sportivă, Cursa Copiilor, Cursa Persoanelor cu Dizabilități și înscrieri la fața locului de la Moldova Center

Duminică, 2 iunie 2024

    • 07:30 - 08:30 – Ridicare kituri Alergare pe asfalt 10 km (doar pentru cei ce sunt din afara Iașului și fac dovada) și înscrieri la fața locului de la Moldova Center
  • 07:30 - 10:30 – Ridicare kituri Alergare pe asfalt 3 km și 5 km (doar pentru cei ce sunt din afara Iașului și fac dovada) și înscrieri la fața locului de la Moldova Center
  • 07:30 - 11:30 – Ridicare kituri Cursa Persoanelor cu Abilități Speciale de la Moldova Center
  • 07:30 - 12:00 – Ridicare kituri Cursa Copiilor de la Moldova Center
  • 07:30 - 13:30 – Ridicare kituri Orientare Sportivă (doar pentru cei ce sunt din afara Iașului și fac dovada) și înscrieri la fața locului de la Moldova Center
5Vreau să particip la mai multe probe. Ce informații trebuie să știu?

Pentru a concura la 2,3 sau 4 probe îți recomandăm să citești ghidul multisport de aici.

ÎNAINTE DE CURSĂ

1Declarația de responsabilitate
Vei primi în săptămâna de înaintea cursei un mail cu completarea online a declarației și un cod QR cu care te vei prezenta la ridicarea kitului și validarea înscrierilor.
2Pot ridica kitul în ziua cursei?
Doar dacă nu ești din Iași și faci dovada sosirii în Iași în ziua cursei.

ÎN ZIUA CURSEI

1Ghidul festivalului

În săptămâna de înaintea festivalului vei primi pe mail și prin mesaj pe telefon un ghid complet cu toate informațiile necesare oricărui participant pentru o experiență minunată.

Acesta va cuprinde informații cu privire la program, ridicare kituri, kit de participare și beneficii, ședința tehnică, timpi limită, echipament, vreme, număr de concurs, trasee, cum ajungi la festival, zona expo.

2Zona de start

Vor exista 2 zone de start.

Sâmbătă aceasta va fi în zona La Castel pentru probele de alergare de potecă și mountain-bike.

Duminică aceasta va fi în față la Palatul Culturii pentru probele de alergare de asfalt, orientare sportivă, cursa copiilor și cursa persoanelor cu abilități speciale.

3Timpi limită
Fiecare probă competitivă are un timp limită. Acesta este menționat în descrierea probei respective.
4Cronometrare

Cronometrajul se va face la secundă (ex. 15:38:22.4 va fi înregistrat 15:38:23) și va fi asigurat de Time-IT la probele de alergare pe potecă, ciclism montan și cursa cu obstacole.

La Crosul Moldova Center cronometrarea se va face cu cip de unică folosință lipit pe numărul de concurs. Asigurați-vă că veți avea numărul dedicat acestei probe. (no chip-no time)

La Proba de Orientare, se va folosi un cip reutilizabil, pe care îl veți primi la start și îl veți returna la finish.

Clasamentul va fi afișat în timp real online.

Acordați atenție numărului de concurs dedicat probei respective. Participarea la o probă de concurs cu un alt număr decât cel indicat va duce la descalificare.

Participanții ce au ales să concureze la mai multe probe vor avea in kitul de concurs unul sau mai multe număre de concurs. Veți primi indicațiile la validarea probelor.

Numărul de concurs trebuie să fie atașat de echipament și în mod obligatoriu trebuie să fie vizibil pe partea din față a concurentului pe toată perioada concursului sau pe ghidon în cazul ciclismului.

5Puncte de alimentare/ hidratare
Toate probele sportive au cel puțin un post de alimentare/hidratare pe traseu sau la finish. Recomandăm tuturor participanților să aibă la ei bidon/ recipient pentru apă.

DUPĂ CURSĂ

1Unde pot vedea rezultatele?
Clasamentul este live, disponibil pe site dar și publicat pe pagina de Facebook în perioada desfășurării festivalului.
2Unde găsesc fotografiile?
Fotografiile oficiale vor apărea pe siteul festivalului la 5 zile după eveniment. Acestea sunt cu identificare facială astfel feicare participant sau susținător va găsi foarte ușor fotografiile cu el.
3Vreau să mă înscriu la ediția următoare. Cum pot face acest lucru?
Când vom avea gata detaliile următoarei ediții vei primi un mail cu toate informații, astfel vei putea beneficia de promoția Super Early Booking.
Întrebari frecvente iasi
Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Prin utilizarea acestui site web sunteți de acord cu
Politica de confidențialitate